házikó

házikó

2012. április 24., kedd

Áprilisi körkép a kertben

Beszéljenek most a képek...

 Így virágzott a jácint

 És így a tulipán...

 A gyönyörű fehér tulipán...

 A liliomok is szépen megindultak

 2 éve szaporodik az egyetlen tő medvehagymám. Sztem pár év múlva már lesz használható mennyiség :) Bár asszem jövőre bővítem az állományt egyéb módon is :)

 Sajnos a füge föld felett lévő részei idén sem bírták a hideget, pedig ameddig tudtam takartam az ágait:( Viszont most ismét alulról hozza az új hajtásokat, legalább nem fagyott el teljesen

 A nárciszok és a jácintok egyvelege némi gyermekláncfű szaporulattal. Esküszöm egy hónapja semmilyen gaz nem volt a környéken

 Virágzik a körtefa
 Szegény cseresznye koronaalakításon esett át, mondhatni husáng lett belőle

 A meggyfa olyan pici, hogy szinte alig látszik... Pedig ott van :)

 Bontogatja rügyeit a szőlő is. Sajnos néhány rügy itt ott elfagyott, de a nagyja rendben van

 A macskamentának semmi nem árt:)

 És az izsóp is szépen zöldell

 A Hollandiából hozott tulipánjaim. Sajna nincs közöttük fekete :(

 Vöröshagyma

 Spenót és retek. Ilyen szép még sosem volt. Gyorsan vetettem is még egy adagot

 A borsó

 A ribizlin már látszik mennyi kis gyümölcs lesz rajta

 És a fekete ribizli is rendben van

 Kibújt az ősszel ledugott torma. Remélem nem fog elgyomosodni

 A szilvafa idén még nem mutatja meg magát

 A tárkony és a lestyán

 Az egyetlen megmaradt levendula. Idén újabbakat kell szereznem

 Oregano 2 féle. Az egyik nagyobb és sötétebb, a másik kisebb levelű és világosabb zöld. Vki esetleg tudja mi a különbség?

 A fodros petrezselyemről már nem gondoltam, h idén is lesz belőle vmi. Már 3 éves

 Kakukkfű jól érzi magát a helyén. Minden évben osztom a töveket

 Ősszel ültettük az almafát is. Szépen kihajtott. Picit tartottam tőle, hogy a telet nehezen vészelte át, de úgy tűnik meg sem kottyant neki

 Hát igen. A málnára ráférne egy jó támrendszer. Folyamatos tervben van

 Mint ahogy a szedernél is... Kicsit lassan ébred, de már alakul...

 Az eper kezd virágba borulni

És idén először virágzik a barackfa, amit már pont 3 éve ültettünk és ápolgatunk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése